Sayfalar

27 Ekim 2011 Perşembe

GÖZLERİM RENKLİ DEĞİL

Gözlerim renkli değil benim. Siyah, bir renk değil. Derler ki simsiyah olmazmış gözler, koyu olur ama illa kahve olurmuş.
Pencereden vuran güneşe dönüp kızkardeşimle birbirimizin gözlerinin içine baktığımız vakitler öğrendim ki, kahverengidir benimkiler de. Kahverengi, bir renktir elbette. Fakat herkes görmeyecek. Görmek için yakından bakmalıdır. Tâ içine.
O değil de Cafe Crown'un genç Türk kahvesi çıkmış çok beğendim. (Bu ne şimdi? Dokunaklı bi edebiyata giriş yapmışken aklıma böyle şeyler gelmese hayatım daha kolay olurdu... Neyse birşey olmamış gibi devam edeyim)
Düşünüyorum da gözlerimin gerçek rengini asla bilemeyeceğim. Aynaya baktığımda ben de siyah görüyorum onları. Unutuyorum aslında kahverengi olduklarını. İsterim ki birileri hep yakın dursun ve ve zaman zaman hatırlatsın. "Renkli Göz'den kasıt mavi veya yeşildir" diyeceklere inat gözlerimin rengini anlatsın.
Bilmem gerek gözlerim hangi renk
Ellerim güzel mi
Üşümüş müyüm
Son zamanlarda durulmuş muyum
Kirpiklerim nemli miymiş
Kalbim ağrıyor muymuş
Gözlerim bugün hangi renk
Ne yazık ki pek azı yakın durmuştur. Herhalde bu yüzden bir çokları "Siyah!" demişlerdir. Ve ne yazık ki siyah bir renk değil...


2 yorum:

  1. benim gözlerim de kahverengi. erkek kardeşiminkiler ise mavi. şu renkli göz meselesini ben de bir türlü anlamıyorum. bilmiyorum bana saçma geliyor.

    YanıtlaSil
  2. merhaba kirmizitopukluayakkabi. nikini pek beğendim :)blogumda yorum görmek güzeldi. teşekkürler :)

    YanıtlaSil

yorumlar buraya yazılıyor: