Sayfalar

20 Ağustos 2010 Cuma

Mianhada Saranghanda

  Aylar önce ilk kez blog fikri aklıma girdiğinde "ilk yazım ne olurdu?" sorusundan yola çıkarak epey düşünmüş : "Tamam bi bakalım hayatımda neler var evet geliyor aile, arkadaş, kitaplar, filmler, müzik! gezilcek gidilcek yerler, üzerinde uzun süredir düşünülmüş kağıda dökülmeyi bekleyen bir ton şey uf uf uf aman Allah'ım nerden başlarım" epey de bir bocalamıştım henüz ortada birşey yokken.
Her nasılsa o dönem hayatımı büyük ölçüde etkisi altına almış bir bir dizi canlandı gözümün önünde, adı:
"Mianhada Saranghanda" miniminnacık sevimli korelilerin bir dizisi... Peki nerden geliyor bu Kore sevdası?
Daha önce Trt'de yayınlamış "Princes Hours" yada "Düşlerimin Prensi" diye bilinen diziyle başlayan Kore merakım, çevre baskısıyla izlettirilen "You are Beautiful" ile perçinlenmişti fakat "yeter" diyordum bir kere bunlar hep ağlıyorlar, senaryolar aynı: bir esas kız bir de esas oğlan var bir de diğerleri. Bildiğin gençlik dizisi, sonları mutlu bitiyor...
Derken bölümden bir arkadaşla konuşuyoruz laf lafı açıyor meğersem tam bir Kore delisi kendisi, şunu izledin mi bu da çok güzel, muhabbet ilerliyor ben ucundan tutuyorum pek niyetim yok ya değerli saatlerimi sulu gözlü bir diziye daha ayırmaya. Diyor ki: "Sayısız Kore dizisi izledim, bunun yeri çok ayrı mutlaka izle, hatta usb'n yanında mı hemen atiyim sana" "Yok valla yanımda değil neyse yaa" "O zaman ben sana CD'ye yazar getiririm" "Zahmet olmasın canım ya uğraşma istersen"...
Ertesi gün arkadaşım(kendisine minnettarım) bütün bölümleri hatta ost'unu(original soundtrack) CD'ye yazılı halde elime tutuşturuyor. Sonraki gün de önemli bir sınavımız var hani sen de Number Theory ben diyim Linear Algebra hatırlamıyorum şimdi.
Tek hatırladığım o akşam oturup ilk dört bölümü aralıksız izlediğimdir. Zannediyorsunuz ki sınavım var diye orda bıraktım. Değil. 5.bölümün dosyası hatalıydı bir türlü açılmıyordu, en ufak ayrıntıyı kaçırmayı da göze alamazdım bu yüzden bölüm atlamayı reddettim. Böylece sınava en azından kitabın yüzüne bakıp öyle girmiş oldum sevgili dostlar.
"Mianhada Saranghanda": "I'm Sorry I love You": "Üzgünüm Seni Seviyorum" böylece arşivimdeki yerini edinmiş, ve blogumda ilk sırayı almaya hak kazanmıştır.
    Konusundan da bahsetmek isterim ilerleyen zamanlarda ama gerçekten izleyin bu bu bu çok başka hatta usb'niz yanınızdaysa hemen atayım =))
işte sevgili Korean darama'mızdan bazı kareler

4 yorum:

  1. çook güzel bir dizi :))

    YanıtlaSil
  2. Kimdi bakıyım o arkadaş? :)

    YanıtlaSil
  3. anaaaaaaamm bunu bulup okudun mu sen ahahaha yaa
    ama çok güzeldi hala ara ara izliyorum bölümlerini
    tekrar sağol tavsiyen için emine'cim :))

    YanıtlaSil
  4. Gözümden bir şey kaçmaz. :) Rica ederim canım.
    Ben de ara ara yad ederim, gerçekten güzel diziydi.

    YanıtlaSil

yorumlar buraya yazılıyor: