Sayfalar

17 Eylül 2011 Cumartesi

La Maison en Petits Cubes

2009 yılında kısa animasyon dalında oscar alması benim için önemli mi, değil. Ama bu sayede görme şansı elde ettim. Hiç haberim olmayabilirdi, es geçeceğim birşey olabilirdi ne kaçırdığımı bilemezdim. Defalarca ve defalarca izlediğim özel şeylerden biri oldu şimdi. 
Aklıma geldi bu ara, önce kıskandım,  tereddüt ettim (bazen bazı şeyleri aşırı sevip fetiş haline getiririm evet yaparım bunu) ama sonra diğerlerinin de tatmaya hakkı var dedim ve paylaştım facebook'ta, twitter'da ve daha bilmem nerelerde... Gariptir başka şey paylaşsanız -komikli ilginçli video, populer müzik vs.- anında tepki alır comment alır... Bunda öyle olmadı. Herhalde 12 dk. diye... Çok uzun bir süre 12 ve herkes fazla meşgul. Oysa herkesin bazen alt katlara inmesi gerekmez mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar buraya yazılıyor: